Työpajatoiminta

KONSTan viihtyisässä toimitilassa on mahdollisuus järjestää yksilöille, ryhmille ja organisaatioille räätälöityjä taide-luovuus -työpajoja. Nämä soveltuvat esim. työpaikkojen tyhy-toimintaan tai kaveriporukoiden ohjelmalliseen illanviettoon. Tilauskursseja voidaan järjestää arkisin ennen oppitunteja, koulun loma-aikoina, lauantaisin oppituntien päätyttyä sekä sunnuntaisin.

Työpajan hinta on € 200, – / 1,5 h. *
Hinta sisältää taidetuokion ohjauksen ja taidemateriaalit kymmenelle henkilölle (lisähenkilöt € 15, – / hlö).

* Keramiikkatyöpajaan lisätään  € 50, – savitöiden polttomaksu. Teokset poltetaan koululla ja ovat noudettavissa myöhemmin.

Otamme mielellämme vastaan ideoita kursseista, joita toivoisitte meidän järjestävän.

KONSTa juhlat

KONSTassa voit järjestää hauskat yksilölliset juhlat ja tapahtumat ammattitaitoisen henkilökuntamme avulla. Ohjaajat suunnittelevat ja toteuttavat toiveidenne mukaan riemukkaan toiminnallisen taidetuokion. Juhlien kesto on 1,5 tuntia, ensin vietetään aikaa taiteen parissa ja sen jälkeen on vuorossa vapaampaa juhlintaa kakkujen ja muiden tykötarpeiden kera. Tarjottavista herkuista  ja tarjoiluastioista vastaa juhlien tilaaja.

KONSTan juhliin voit valita mieleisesi taideaineen, jonka parissa sankari ja juhlavieraat tekevät kukin oman teoksensa. Taideaineet ovat piirustus, maalaus, keramiikka ja grafiikka tai vaikkapa eri taideaineiden kokeilu ja yhdistely. Hauskat juhlat syntyvät yhdessä suunnittelemalla, ammattitaitoisen henkilökuntamme ohjauksessa.

Juhlat  voidaan järjestää lauantaisin KONSTan oppituntien päätyttyä sekä sunnuntaisin. Tilaisuuksia voidaan järjestää myös koulun loma-aikoina ja silloin kemujen ajankohta voidaan sopia erikseen.

Juhlien hinta on € 200, – / 1,5 h. *
Hinta sisältää taidetuokion ohjauksen ja taidemateriaalit kymmenelle juhlijalle (lisähenkilöt € 15, – / hlö).