Kannatusyhdistys

KONSTa – Turun Seudun Kuvataidekoulun Kannatusyhdistys ry:

KONSTa kuvataidekoulua ylläpitää voittoa tavoittelematon kannatusyhdistys, jonka hallitus vastaa koulun toiminnasta yhdessä kuvataidekoulun henkilökunnan kanssa.

Kannatusyhdistyksen tarkoituksena on edistää lasten, nuorten ja aikuisten kuvataiteen harrastustoimintaa, sekä edistää yleisesti kuvataiteen asemaa ja sen kehittämistä Turun seudulla. Tarkoituksensa toteuttamiseksi yhdistys ylläpitää kuvataidekoulua.

Kannatusyhdistyksen jäseneksi

Kannatusyhdistyksen jäseneksi voi liittyä kuka tahansa yksilö tai oikeuskelpoinen yhteisö tai yritys suorittamalla vuosittaisen jäsenmaksun. Liittymällä kannatusyhdistyksen jäseneksi tuet KONSTan toimintaa ja olet mukana luomassa ja tukemassa vastuullista taidekasvatusta. Kannatusyhdistyksen jäsenenä pääset vaikuttamaan KONSTan toimintaan, saat kutsun kokouksiin ja yhdistyksen järjestämiin tapahtumiin sekä osallistut vuosittain Turun Taidelainaamon lahjakortin (arvo 350,-) arvontaan. Kannatusyhdistyksen kevätkokous pidetään maalis-huhtikuun aikana ja syyskokous loka-marraskuun aikana, Taidelainaamon lahjakortti arvotaan vuosittain syyskokouksen yhteydessä.

Jäsenmaksut vuonna 2024:

Yksittäinen henkilö 10 € / vuosi
Yritykset ja yhteisöt: 50  € / vuosi

Tilitiedot :

IBAN    FI8243090010518116
BIC      ITELFIHH

HUOM.
Viestikenttään:
Oma nimi / Yrityksen tai yhteisön nimi
sekä sähköpostiosoite, johon voimme lähettää kokouskutsut ja KONSTan kausitiedotteet.

Hallituksen jäsenet vuonna 2024:

Honkanen Seija
Hovi Tiia